loading...
کلبه کره ای کده
حامد امیر بازدید : 7 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

به تازگی Professional Entertainment کمپانی حمایت کننده ی Kibum عضو سابق گروه U-KISS باهاش یه مصاحبه داشته و در مورد کامبک جدیدش ازش سوال کرده ! اما توی این مصاحبه Kibum برای اولین بار احساسات واقعیشو برای وقتی که گروه U-KISS رو ترک کرد اعلام میکنه و میگه : من وقتی توی گروه U-KISS بودم نمیتونستم خوب بخونم و این باعث شد که من واقعا قبول کنم که منو از گروه در بیارن و افراد با استعدادتریو وارد گروه کنن ! این باعث شد من به ژاپن برم تا اونجا خوانندگیم رو قوی کنم و روی اجرای های زنده متمرکز شم !! چون من واقعا میخواستم به عنوان یک خواننده به کره برگردم !! من زمان خیلی سختی رو گذروندم و خیلی تلاش کردم و تقریبا میشه گفت خودکشی کردم که بتونم خوب بخونم و اجراهای زیبایی داشته باشم و که به من گفتن الان میتونی به عنوان یک خواننده ی سولو کارت رو شرو کنی و من هم قبول کردم و همون طور که میدونین آلبومم ماه آوریل منتشر میشه و همچنین باید بگم که من با گروه U-KISS خاطرات خیلی خوبی داشتم که فراموش کردنشون و یا به خاطر آوردنشون خیلی منو ناراحت میکنه و دلم برای اون موقع ها تنگ شده !! ولی به هر حال هنوزم همه اعضای گروه U-KISS رو دوست دارم!

kpaw.in >> http://1kpaw.in << The Biggest Persian Kpop Website on the net

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 327